AULA: Vores fælles intranet

Aula er vores kommunikationsplatform, og indeholder forskellige funktioner som bl.a. beskedfunktion, opslagstavle med vigtige informationer samt kalender. Herudover er Aula også indgangen til oplysninger fra andre systemer, der har med barnets hverdag at gøre - f.eks. læringsplatformene i skolen.

Aula er et sikkert it-system, der passer godt på personlige oplysninger, og som samtidig er nemt at bruge både på pc, mobil og iPad/tablet.

Adgangen til Aula sker med UNI-Login. Hvis I vælger at bruge Aula via en app på telefonen, vil I kunne benytte en selvvalgt pinkode eller fingeraftryk, som det bl.a. er kendt fra e-Boks, MobilePay og forskellige apps til banker. Der er dele af Aula, der kan indeholde følsomme personoplysninger, og her vil UNI-Login ikke være nok, så her skal I bruge NemID / MitID eller igennem en app med pinkode eller fingeraftryk.

I kan finde yderligere informationer på Aulas hjemmeside, som løbende opdateres: https://aulainfo.dk/guide-til-foraeldre-og-elever/